درباره وبلاگ


دوستای عزیز.سلام. بی نهایت ممنون که از وبلاگ ما دیدن می کنید.راستی لطفا در نظر سنجی شزکت کنید و نطر هم یادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 355
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 657
بازدید ماه : 769
بازدید کل : 25210
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1

<
نم نم باران
شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟




سلام.خوبید؟

از نظراتون ممنونم.

راستی دیشب اینجا بارون اومد.خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی قشنگ بود.خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــلی.

دیشب خیلی دلم میخواست با یه نفر حرف بزنم ولی خب نمیشد.اصلا انتظار حرف زدن با بارونو نداشتم.اما اون باهام حرف زد.

شاید فکر کنید دیوونم ولی تو چنین حالی بارون خیلی آرامش بخشه ،مثل این میمونه که بهت بگه :میدونم چی میخوای.

خــــــــــــــب،سرتونو درد نیارم.

راستی تابستون خوش میگذره؟من که حوصلم خیلی سر رفته،امیدوارم تابستون شما اینجوری نباشه.

مرسی که به حرفام گوش دادید دلم میخواست بیشتر حرف بزنم ولی نمیشه.

خداحافظ.

 

 



نظرات شما عزیزان:

هاد______________ی
ساعت0:30---25 مرداد 1392
سلام..کجایی؟؟
جرا جواب ان چیزی که بهت دادم رو ندادی..
با من قهر شدی.ننننن:-( (:-( (


سارا
ساعت22:12---23 مرداد 1392
سلام اینجا هم بارون اومد منم که عاشق بارونم تابستونم میگذره دیگه!!

مینا شریفی
ساعت14:39---20 مرداد 1392
اگه نیای وبلاگمو ببینی با این تفنگ میکشمت

._|\____________________,,_

../ `--||||||||----------------------]

./_==____________________|

...),---.(_(__) /

..// (\) ),----".
پاسخ:من اومدم ولی چرا تو باز نیومدی؟نکنه تفنگتو گم کردی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 20 / 5 / 1392برچسب:, :: 14:13 ::  نويسنده : محیا .مبینا و آریانا